Returpolitik
Produkter kan returneres indenfor 14 dage efter modtagelse i deres oprindelige, uskadte tilstand. Produkter, der er brugt eller beskadiget af kunden, kan ikke refunderes. Anmod om en returnering ved at sende en e-mail til info@sorensenstil.dk med angivelse af årsagen til returneringen og vedhæft billeder eller videoer af produktet. Efter godkendelse vil vi sende dig adressen på det nærmeste opfyldelsescenter, hvor du kan sende produktet hen. Vedlæg et Track & Trace nummer ved din returnering, da vi ikke er ansvarlige for mistede eller forsvundne pakker. Vi udsender ikke returlabels og refunderer ikke dine forsendelsesomkostninger. Når vi har modtaget din pakke, vil vi inspicere produktet og efter godkendelse udføre en fuld refusion til din oprindelige betalingsmetode. Følg venligst ovenstående instruktioner nøje for at undgå problemer og/eller forsinkelser med din refusion. Vores returpolitik dækker kun fabrikationsfejl, ikke:
- Accidente skader
- Forkert pleje
- Normal slitage
- Farve- og materialenedbrydning forårsaget af sollys
- Returnering/ombytning af produkter, der har været i kontakt med vand, accepteres ikke.
Du kan få penge tilbage, hvis:
- Det købte produkt ikke er i orden.
- Du ikke har modtaget produktet indenfor 60 arbejdsdage.
- Produktet er blevet returneret indenfor vores 14 dages returfrist.
Bemærkninger:
* Følgende varer kan ikke returneres eller byttes: Bodysuits, cremer, shampoos, patches og andre kropsprodukter. På grund af nye hygiejnebestemmelser kan vi ikke acceptere disse efter brug.
* Varer skal returneres i original emballage og i perfekt stand.
* Refusioner gives normalt indenfor 3-5 arbejdsdage efter modtagelse af returvaren. Når refusionen er udstedt, modtager du en bekræftelsesmail.
* Kunden vil ikke blive opkrævet mere end forsendelsesomkostningerne (dette inkluderer returporto).
Har du ikke modtaget din refusion?
Vær opmærksom på, at vi refunderer købsbeløbet, når din refusionsanmodning er godkendt, hvilket betyder, at pengene straks forlader vores konto. Hvis du ikke har modtaget din refusion, skal du først kontrollere din bankkonto. Eller kontakt din kreditkortselskab, da det kan tage lidt tid, før din refusion er behandlet. Kontakt derefter din bank. Der er ofte en behandlingstid, før din refusion er registreret. Dette kan nogle gange tage op til 30 dage.
Hvis du har fulgt disse trin og stadig ikke har modtaget din refusion, skal du kontakte os.